ic.pngعنوان خدمت : ارائه خدمات درمانی سرپایی

16022573105

ic.pngنوع خدمت : G2C

ترکیبی

نوبت دهی بصورت تلفنی و سامانه nobat.qums.ac.ir

حضوری جهت دریافت خدمت

ic.pngشناسه خدمت : 16022573105

ic.pngشناسنامه خدمت: مشاهده

ic.pngتوافقنامه سطح خدمت : مشاهده

ic.pngمسئول خدمت:

دکتر مجید ستوده ،مدیر امور بیماریها، در معاونت درمان 

زهرا سادات مقتدوی، کارشناس خدمت در معاونت درمان 

028-33676464

و مسئولین درمانگاه‌های مراکز درمانی استان


قوانین و مقررات : 

ماده 74 قانون و برنامه ششم توسعه

شرح خدمت :

خدمات سرپایی شامل خدمات درمانی و تشخیصی هستند که نیازی به تخت یا بستری شدن برای مراقبت طولانی مدت یا شبانه ندارند و در قالب درمانگاه ها و کلینیک های ویژه به بیماران ارائه می گردند. در حال حاضر 10 درمانگاه تخصصی واقع در بیمارستان های دانشگاهی استان و 12 واحد کلینیک ویژه در حال ارائه خدمت به کلیه شهروندان می باشد.

نوبت دهی به دو صورت تلفنی و حضوری با ارائه کد ملی امکانپذیر می‌باشد که پس از ورود اطلاعات بیمار در واحد پذیرش، نوبت بیمار ثبت و تایید شده و پس از اخذ هزینه، بیمار طبق شماره پذیرش در صف انتظار جهت ویزیت قرار گرفته و توسط پزشک مورد نظر ویزیت شده و سایر خدمات لازم را دریافت می نماید.

مستندات و مدارک مورد نیاز برای خدمت : ارائه کد ملی و تایید استحقاق درمان بیماران

مدت زمان ارائه خدمت به روز : مدت زمان انجام ارائه خدمت ویزیت توسط پزشک  بین 6 تا 10 دقیقه می باشد. مدت

زمان حضور تا زمان ویزیت به نوبت و به تعداد بیماران بستگی دارد که در درمانگاه صبح از ساعت 8 تا 12 و عصر از 13 تا 20 می باشد .

ساعات ارائه خدمت : درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی از شنبه تا چهار شنبه صبح و عصر و و ارائه خدمات بیمارستان در

کلیه ایام هفته و به صورت شبانه روزی انجام می شود .

تعداد بار مراجعه خدمت: جهت انجام ویزیت بیماران مراجعه حضور می باشد .

هزینه های مورد نیاز جهت اخذ خدمت:

فهرست استعلام از سایر دستگاه های اجرایی: سازمان های بیمه تامین اجتماعی و سلامت جهت تایید استحقاق درمان به صورت اپلیکیشن

دسترسی به خدمت : به سه صورت حضوری ، الکترونیکی ، ترکیبی از هر دو مورد

حضوری : پس از مراجعه به باجه پذیرش سرپایی و دریافت نوبت و سپس پرداخت هزینه درمان در صف انتظار جهت ویزیت و

درنهایت ویزیت بیمار توسط پزشک درمانگاه

ترکیبی : دریافت کد رهگیری از طریق نوبت دهی تلفنی و مراجعه به باجه پذیرش و دریافت نوبت و سپس پرداخت هزینه درمان در صف انتظار جهت ویزیت و در نهایت ویزیت بیمار توسط پزشک درمانگاه

نمودار گردش کار 

قابلیت دسترسی به زیر خدمت از پنجره واحد :

پرداخت الکترونیکی : امکان پرداخت الکترونیکی از طریق POS وجود دارد.

ارائه رسید خدمت: با کد رهگیری قابل پیگیری است

قابلیت ارائه الکترونیکی کد رهگیری منحصر به فرد در لحظه پذیرش درخواست: به تلفن همراه اعلام شده کد

رهگیری ارسال می گردد .

قابلیت تعامل الکترونیکی با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام خدمت : ارائه کد رهگیری به واحد پذیرش سرپایی و تایید نوبت اخذ شده به صورت تلفنی

ارائه پاسخ زیرخدمت به صورت الکترونیکی: تایید به صورت حضوری و پس از انتظار تا رسیدن نوبت و در نهایت ویزیت پزشک انتخاب شده

 


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0