عنوان خدمت : ارائه خدمات درمانی سرپایی
16022573105
نوع خدمت : G2C
ترکیبی
نوبت دهی بصورت تلفنی و سامانه nobat.qums.ac.ir
حضوری جهت دریافت خدمت
شناسه خدمت : 16022573105
شناسنامه خدمت: مشاهده
توافقنامه سطح خدمت : مشاهده
مسئول خدمت:
دکتر مجید ستوده ،مدیر امور بیماریها، در معاونت درمان
زهرا سادات مقتدوی، کارشناس خدمت در معاونت درمان
028-33676464
و مسئولین درمانگاههای مراکز درمانی استان
قوانین و مقررات :
ماده 74 قانون و برنامه ششم توسعه
شرح خدمت :
خدمات سرپایی شامل خدمات درمانی و تشخیصی هستند که نیازی به تخت یا بستری شدن برای مراقبت طولانی مدت یا شبانه ندارند و در قالب درمانگاه ها و کلینیک های ویژه به بیماران ارائه می گردند. در حال حاضر 10 درمانگاه تخصصی واقع در بیمارستان های دانشگاهی استان و 12 واحد کلینیک ویژه در حال ارائه خدمت به کلیه شهروندان می باشد.
نوبت دهی به دو صورت تلفنی و حضوری با ارائه کد ملی امکانپذیر میباشد که پس از ورود اطلاعات بیمار در واحد پذیرش، نوبت بیمار ثبت و تایید شده و پس از اخذ هزینه، بیمار طبق شماره پذیرش در صف انتظار جهت ویزیت قرار گرفته و توسط پزشک مورد نظر ویزیت شده و سایر خدمات لازم را دریافت می نماید.
مستندات و مدارک مورد نیاز برای خدمت : ارائه کد ملی و تایید استحقاق درمان بیماران
مدت زمان ارائه خدمت به روز : مدت زمان انجام ارائه خدمت ویزیت توسط پزشک بین 6 تا 10 دقیقه می باشد. مدت
زمان حضور تا زمان ویزیت به نوبت و به تعداد بیماران بستگی دارد که در درمانگاه صبح از ساعت 8 تا 12 و عصر از 13 تا 20 می باشد .
ساعات ارائه خدمت : درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی از شنبه تا چهار شنبه صبح و عصر و و ارائه خدمات بیمارستان در
کلیه ایام هفته و به صورت شبانه روزی انجام می شود .
تعداد بار مراجعه خدمت: جهت انجام ویزیت بیماران مراجعه حضور می باشد .
هزینه های مورد نیاز جهت اخذ خدمت:
فهرست استعلام از سایر دستگاه های اجرایی: سازمان های بیمه تامین اجتماعی و سلامت جهت تایید استحقاق درمان به صورت اپلیکیشن
دسترسی به خدمت : به سه صورت حضوری ، الکترونیکی ، ترکیبی از هر دو مورد
حضوری : پس از مراجعه به باجه پذیرش سرپایی و دریافت نوبت و سپس پرداخت هزینه درمان در صف انتظار جهت ویزیت و
درنهایت ویزیت بیمار توسط پزشک درمانگاه
ترکیبی : دریافت کد رهگیری از طریق نوبت دهی تلفنی و مراجعه به باجه پذیرش و دریافت نوبت و سپس پرداخت هزینه درمان در صف انتظار جهت ویزیت و در نهایت ویزیت بیمار توسط پزشک درمانگاه
نمودار گردش کار
قابلیت دسترسی به زیر خدمت از پنجره واحد :
پرداخت الکترونیکی : امکان پرداخت الکترونیکی از طریق POS وجود دارد.
ارائه رسید خدمت: با کد رهگیری قابل پیگیری است
قابلیت ارائه الکترونیکی کد رهگیری منحصر به فرد در لحظه پذیرش درخواست: به تلفن همراه اعلام شده کد
رهگیری ارسال می گردد .
قابلیت تعامل الکترونیکی با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام خدمت : ارائه کد رهگیری به واحد پذیرش سرپایی و تایید نوبت اخذ شده به صورت تلفنی
ارائه پاسخ زیرخدمت به صورت الکترونیکی: تایید به صورت حضوری و پس از انتظار تا رسیدن نوبت و در نهایت ویزیت پزشک انتخاب شده