نام : فاطمه
نام خانوداگی: محمودی
سمت: مسئول امور مالی بیمارستان
کارشناس حسابداری
نام: رسول
نام خانوادگی: اميني
سمت: مسئول حسابدار
کارشناس ارشد حسابداری
نام:خانم
نام خانوادگی: قلی زاده
سمت: حسابدار
کارشناس حسابداری
نام :مجید
نام خانوداگی: محمد خانی
سمت: حسابدار
کارشناس
شرح وظایف و اختیارات
الف: برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و کنترل فعالیتهای مالی در چهارچوب استانداردهای حسابداری و حسابرسی و همچنین مقررات و قوانین موجود
در آیین نامه و دستور العملهای مصوب امور مالی
ب: تهیه صورت های مالی سالیانه
ج: تهیه و تنظیم بودجه سالیانه
د: ایجاد هماهنگی و نظارت بر پرسنل امور مالی برای انجام کلیه امور محوله واحد های زیر مجموعه
حوزه ریاست اداره منابع مالی وحسابداری شامل:
الف - جمعداری اموال و حسابداری دارایی های ثابت - پرسنل: آقای حبیب مرادی
ب - رسیدگی اسناد- پرسنل: خانم فاطمه حبیبی
الف- جمعداری اموال و حسابداری دارایی های ثابت
طراحی ،توسعه ،استقرار و بروزآوری سیستم جمعداری اموال و حسابداریدارایی های ثابت بیمارستان
ب - رسیدگی اسناد
طراحی ،توسعه،تدوین ،استقرار و بروزآوری مجموعه دستورالعملها،چارچوب ها و آیین نامه ها ی رسیدگی و کنترل مالی و حسابداری و تهیه
ابزار ها وتکنیک ها
و مجموعه فرم ها و فرمت ها و رویه های مورد نیاز برای رسیدگی به اسناد وبررسی فعالیت های مالی و حسابداری بیمارستان با هماهنگی
و تعامل با واحد ها ومراکز ذیربط
انجام سایر وظایف و امور محوله بنا به شرایط و اقتضائات مختلف سازمانی و محیطی بیمارستان
اداره / واحد رسیدگی و جمعداری اموال شامل:
واحد بودجه و گزارشات
1- طراحی ،توسعه ،استقرار و به روز آوری نظام بودجه ریزی و بودجهبندی و کنترل بودجه بیمارستان به روش بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر مدل ها
استانداردها
تکنیک ها و رویکردهای روز و پذیرفته شده در کشور و در سطح بین المللی مرتبط با بیمارستانها
2-طراحی ،توسعه ،استقرار و بروزآوری سیستم های حسابداری مدیریت بیمارستان به منظور شناسائی ،اندازه گیری ،جمع آوری ،طبقه بندی
ارائه تفسیر
وگزارشگیری اطلاعات مالی بیمارستان
3-جمع آوری ،مطالعه و نگهداری کلیه تفاهم نامه ها و قراردادهایفیمابین بیمارستان و سازمان های بیمه گر
4-ابلاغ و اطلاع رسانی بودجه های مصوب و یا تغییر یافته و اصلاحشده به بخش ها و واحد های ذیربط در بیمارستان
اداره / واحد حسابداری شامل:
1-طراحی ،توسعه ،استقرار و بروز آوری سیستم های حسابداری و مالیمورد نیاز بیمارستان به منظور انجام فعالیت های مختلف حسابداری
2-طراحی شیوه کدگذاری جهت حساب های مختلف مطابق با شرایط و نیازهای بیمارستان به نحوی که امکان تهیه انواع گزارش ها ایجاد گردد
3-تهیه ،تنظیم و صدور کلیه اسناد حسابداری مورد نیاز
4-تهیه لیست های بیمه و مالیات و ارسال آن به سازمان های مربوطهدر موعد قانونی
5-ورود اطلاعات اسناد مالی صادر شده به نرم افزار حسابداری
6-همکاری و هماهنگی با سایر واحد های مدیریت منابع مالی وحسابداری بیمارستان
7- انجام کلیه فعالیتهای مرتبط با خزانه داری بیمارستان
اداره توسعه درآمد و بیمهگری شامل:
1- طراحی ،توسعه ،استقرار و بروز آوری سیستم توسعه درآمد وبیمه گریبیمارستان و جمع آوری ،مطالعه،طبقه بندی و نگهداری کلیه قوانین و مقررات
دستورالعمل ها ،آیین نامه ها و بخش نامه های مرتبط باتعرفه خدمات بیمارستانی ،ضریب k و تعرفه سازمان های بیمه گر و ... و انجام کلیه اقدامات
لازم به منظور کسب اطلاعاز آخرین وضعیت تعرفه های مذکور
2- طراحی ،توسعه ،استقرار و بروز آوری سیستم ترخیص بیماران
3- کنترل و تکمیل اسناد مالی مورد نیاز سازمان های بیمه گر با توجهبه نوع بیمه بیمار
4- انجام سایر وظایف و امور محوله بنا به شرایط و اقتضائات مختلف سازمانی و محیطی بیمارستان
آدرس پستی :بوئین زهرا- میدان امام رضا . بیمارستان امیرالمومنین(ع)
تلفن تماس: (34224825)(28)(98+)
فکس: (34225386)(28)(98+)
پست الکترونیکی: hosamir@qums.ac.ir
ساعت کار اداری :شنبه تا چهارشنبه 7:30 صبح الی 14:15- پنجشنبه 7:30 صبح الی 13:15