نام : علی
نام خانوادگی: اکبری
سمت: مسئول تدارکات بیمارستان
شرح وظایف و اختیارات
شرح وظایف
- 1. پیگیری و هماهنگی انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید و کارپردازی
- 2. پیگیری اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر
- 3. تلاش و دقت برای گزینش بهترین نوع کالا و مواد برای خریداری
- 4. تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات آن
- 5. کسب آگاهی دقیق از مشخصات فنی و نرخ اجناس جهت حصول اطمینان از تطابق با مشخصات اقلام درخواستی
- 6. پیگیری و اقدام جهت حمل اجناس خریداری شده به انبار
- 7. تحویل اجناس خریداری شده به انبار و دریافت رسید
- 8. دریافت استعلام بها پس از تأمین اعتبار و دریافت تنخواهگردان لازم
- 9. تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده برابر با فاکتور
- 10. ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواهگردان
- 11. واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد
- 12. اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه
- 13. انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
آدرس پستی :بوئین زهرا- میدان امام رضا . بیمارستان امیرالمومنین(ع)
تلفن تماس: (34224825)(28)(98+)
فکس: (34225386)(28)(98+)
پست الکترونیکی: hosamir@qums.ac.ir
ساعت کار اداری :شنبه تا چهارشنبه 7:30 صبح الی 14:15- پنجشنبه 7:30 صبح الی 13:15